יעוץ אישי וזוגי

פעמים רבות במהלך החיים אנו מתקשים לקבל החלטות חשובות – מה ללמוד? באיזה תחום לעבוד? ועוד. מחפשי עבודה רבים לא יודעים כיצד לפעול ולקבל החלטות שיקדמו את עתידם התעסוקתי. שירות התעסוקה מסייע לך להתמודד עם הלבטים והקשיים על ידי ייעוץ קריירה מומחה.
Cognitive Beharioral Therapy טיפול CBT עוסק בקשר שבין המחשבות שלנו והשפעתן על ההתנהגות שלנו. גישת הטיפול ב CBT היא מעשית, מבוססת מטרות  וקצרת מועד. סוג טיפול זה מתאים לאנשים המתמודדים עם חרדות, דכאון, משברים ואובדנים. בשיטת טיפול זו אנחנו מקיימים מפגש עם המחשבות השגויות שלנו ולומדים לשלוט בחשיבה שלילית ולהחליף אמונות מגבילות לגבי עצמנו לאמונות מעצימות.

• סיוע לזוגות הנמצאים במצבי קונפליקט ותקיעות בקשר.  תיווך בתפיסת המצב ושיקוף תובנות על הקשר. הקניית מיומנויות תקשורת בונה ומקרבת , לסיוע בשיקום הקשר.
• סיוע ותמיכה בבני זוג במהלך פרידה.

איך לנסח מה אתם רוצים (כוונה וייעוד) איך לזהות ולטפל במכשולים (הספקן והמבקר הפנימי) איך מגשימים – טקטיקות ליצירת תוצאות (אסטרטגיות יישום) איך לייצר מערכת תומכת לחלום שלכם (רתימת אנשים) איך לעשות שימוש ביסודות השיטה בעבודה על חלומות נוספים. ע”פ השיטה של מרשה ווידר Dream University , CA

סיוע במצבי מצוקה הנובעים מהתמודדות בלתי מוצלחת עם נסיבות חיים, (אובדניים, חולי, מערכות יחסים) ומתן דרכים להיחלץ מהתקיעות שנוצרת ממנה.
מתן תמיכה וסיוע במצוקה הנלווית, סיוע בחידוד ההבנה של מה קורה לי וסביבי, העצמת כוחו של המטופל להגיע לתובנות ושינוי עצמי עד ליציאה מחוזקת ומפותחת מהמשבר.