"להיות ירוק מבפנים"

בעידן של מודעות אקולוגית גבוהה, וניסיונות כנים לשמירה על כדור הארץ שלנו דרך התנהגות" ירוקה" , נראה , שחסר החיבור הנדרש להשגת המטרה של חיים  באיכות אחרת. המשפט

קרא עוד »

ניהול כעסים וקונפליקטים

"אדם ניכר בכוסו בכיסו ובכעסו"…(  עירובין ס"ה, ע"ב   )   איך אתה יודע שאתה כועס ?איך אתה כועס? איפה בגוף אתה מבין שאתה כועס? האם אתה חש דפיקות לב

קרא עוד »

ניהול חרדות בתקופת משבר

ניהול חרדות בתקופת משבר -תקציר למנהל הנבוך. המשבר בשוק העולמי, הטיל ארגונים רבים לתוך מציאות של עמימות וחוסר ודאות לגבי העתיד. מנהלים רבים יטו בסיטואציה זו לפעול במוד

קרא עוד »

מתן מחמאות

"אולי תגיד איזו מילה טובה…" – מתן מחמאות    האם ניסית לבחון כמה פעמים ביום אתה מבטא הערכה כלפי זולתך? רובינו לא מרבים במתן מחמאות, וזאת ממספר סיבות:

קרא עוד »

להתנצל בדרך הנכונה

האם אתם מרבים לפתוח את דברכם בהתנצלות? "אני צרוד אז תסלחו לי על הזיוף" "אני לא מדברת טוב עברית" "המרק  לא הצליח לי הפעם.." התנצלות מהווה  סוג של

קרא עוד »

מתן עצות- "אליה וקוץ בה"

כשהאדם שוטח בפניך את בעייתו, מצפה ממך לתגובה, עצה, שים ליבך לאופן שבו אתה מגיב.  הישמר מהפיכת "המתנה" שאתה נותן לו , לאליה וקוץ בה. לפניך מספר "קוצים"

קרא עוד »

"התמודדות עם ביקורת"

מוזמן לבקר -התמודדות עם ביקורת כמעט כל סוג של ביקורת מאיים עלינו ברמה כזו או אחרת, גם כאשר היא ניתנת בצורתה ה"בונה"- עדיין קשה לנו. זאת משום שביקורת

קרא עוד »